سرخط خبرها

اعلام نامزد‌های اسکار ۲۰۲۳ با حضور اهالی رسانه

  • کد خبر: ۱۴۰۵۷۷
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
اعلام نامزد‌های اسکار ۲۰۲۳ با حضور اهالی رسانه
اهالی رسانه برای نخستین بار در مراسم اعلام نامزد‌های اسکار ۲۰۲۳ شرکت خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برای نخستین بار در هفت سال گذشته، نامزد‌های آکادمی علوم و هنر‌های سینمایی نه تنها در مقابل دوربین‌های شبکه تلویزیون ABC، بلکه با حضور نمایندگان مطبوعات و روزنامه نگاران در سالن ساموئل گلدوین اعلام خواهد شد.

از سال ۲۰۱۷، برگزارکنندگان جوایز اسکار تصمیم گرفتند نامزد‌های این رویداد سینمایی را بدون حضور فرد دیگری و تنها در مقابل دوربین به اشتراک بگذارند، تصمیمی که احتمالا حاصل لحظات ناخوشایندی بود که پس از اعلام نامزد‌های سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ رخ داد و جرقه‌ای برای آغاز کمپین «#اسکار_خیلی_سفید» رقم زد.

اما پیش از آن، اعلام رسمی نامزد‌های اسکار در مقابل رسانه‌های هیجان‌زده و پرشور، یک اتفاق سالانه بود که به دهه ۱۹۸۰ بازمی‌گردد؛ زمانی که اهالی رسانه و رونامه نگاران با استفاده از تلفن ثابت به محض پایان اعلام اسامی، اخبار را به رسانه‌های خود گزارش می‌دادند و غیبت هفت ساله آن‌ها موجب ناامیدی بسیاری شده بود و حالا بازگشت مجدد خبرنگاران به مراسم اعلام نامزد‌های اتفاقی است که با استقبال اهالی رسانه رو به رو می‌شود.

فهرست نامزد‌های اولیه شاخه بهترین فیلم بین‌المللی شامل ۱۵ فیلم، در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آذر) و پنج نامزد نهایی نیز روز ۲۴ ژانویه ۲۰۲۳ (۴ بهمن) معرفی می‌شوند.

مراسم نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز ۱۲ مارس ۲۰۲۳ (۲۱ اسفند) در تئاتر دالبی در هالیوود برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->